Monday, February 21, 2011

TEKNIK ASMARA LEBIH HANGAT!!!!!

1.FOREPLAY/PEMANASAN
-Merupakan aktiviti pemanas badan untuk meningkatkan keghairahan dalam hubungan intim.Jalan terlalu gelojoh bermula dgn foreplay...dan pastikan pelayaran anda sampai ke destinasi terindah..hehehe.


Foreplay boleh dilakukan dengan cara mudah iaitu:
a)Bahasa yang tepat-
Ucapkan kata-kata yang membuatkan rasa disayangi oleh si dia...yang tersayang

b)Godaan bahasa tubuh yang menggoda hati
-Lengkok tubuh yang tidak terlalu mendesak atau 'over' bakal mencipta godaan yang memberangsangkan .

c)Ciuman hangat
-Ciuaman adalah pembangkit keghairahan pasangan sebelum destinasi asmara yang seterusnya.

d)Fokus terhadap tut.....
-Matikan telefon bimbit,lakukan dalam suasana tenang dan sedikit gelap serta berikan tumpuan sepenuhnya.

2.BAHAGIAN TUBUH PASANGAN
-Wanita amat menyukai belaian lembut daripada pasangan.Dalam proses menwujudkan asmara lebih hangat,sasaran bahagian tubuh wanita yang tepat adalah penting.Bahagian tubuh yang dimaksudkan adalah titik G atau pusat rangsangannya.Apabila anda tahu da mainkan peranan sewajarnya,ia akan memudahkan lagi proses mencapai kenikmatan orgasme(klimaks)
 

Antara bahagian tubuh(fizikal)membuatkan lelaki mahupun wanita drowness dalam hangat asmara :
*Rambut
*Bibir
*Leher
*Lengan
*Buah dada
*Punggung
*Alat ....tut
*Betis
Setiap wanita berbeza cara dan kesan rangsangan masing-masing.Oleh yang demikian anda perlu bijak meneroka titik G itu.Saat anda menemuinya,mainkan peranan dan wujudkan suasana penuh kebahagian...

3.PELBAGAI POSISI
-Kehangatan hubungang asmara dan pasangan dapat dirasai apabila bijak memainkan peranan iaitu melakukan hubungan seks dengan posisi yang pelbagai.Ia penting untuk meningkatkan kembali prestasi hubungan intim anda berdua.Secara asasnya posisi yang sering dilakukan termasukla:

a)Wanita di bahagian atas
b)Anda di bahagian belakang(doggie style)
c)Normal(wanita di bahagian bawah)
    Terdapat pelbagai lagi posisi yang boleh anda aplikasikan ..cuba rujuk kitab seks kamasutra.Tiga yang diatas ini adalah asas terbaik dalam hubungan intim bersama isteri...
 4.LOKASI HUBUNGAN INTIMASI ANDA AKAN BERLANGSUNG
-Lokasi memadu asmara juga perlu di pelbagaikan bukan hanya di kamar tidur.Cubalah di kawasan yang lain seperti di lokasi bulan madu anda dahulu...Kemudian lakukan di segenap ruang yang ada disana seperti bilik mandi,ruang tamu,atau di ruang dapur untuk anda segarkan semula kehangatan tersebut.Ayuh semua lihat lokasi lain yang menarik untuk anda berdua..

a)Kawasan tanah tinggi yang sejuk

b)Pulau dengan keindahan pantai menarik




c)Di atas kapal pelayaran ,atau persiaran ala-ala filem tetanik ,kapal terbang,kereta api atau pengankutan awan yang lain....yang menyediakan kemudahan eksklusif ruang tidur.

d)Hotel dengan pemandangan indah kota raya dari bilik penginapan.



Anda juga boleh mencuba di kawasan-kawasan lain yang difikirkan sesuai dan kena dgn cita rasa anda....Tapi ingat jangan sampai ditangkap oleh pihak berkuasa sudeh...Mr luruh x  bertanggungjawab pasal benda tuu.

No comments:

Post a Comment